regular monday

Och så var alla på jobbet tillbaka från semestern och allt känns precis.Som.Vanligt. Den gråa vardagen visar sig, med sina rutiner och tråkigheter. 
Hjärnan blir till gegga och enformiga tankar letar sig fram: "hade jag ens någon semester (eller inbillade jag mig bara?)?" "335 dagar kvar till nästa semester." "Undrar vad som händer om jag tar sats och springer rakt in i väggen?" 



Himla nödvändig se-fram-emot-lista:
Det överdrivna te-drickandet på hösten
Höstfärgerna på träden
Gray´s Anatomy
...
Jul...?

Kommentarer
Postat av: Vilda

Hej!

Läste på love raws blogg att du varit sjuk. Hur går det med kosten? Apropå te, har du smakat mighty leafs teer, de är ganska extatiska. Hoppas du hittar fler glädjeämnen under hösten...

kram.

Vilda

2009-08-18 @ 19:39:49
URL: http://kivikslillaraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0