Husmus


Tänkte att jag skulle överraska kattsen med en ny råtta. Var sugen på något alldeles extra. Och det blev det vill jag lova! 
En helt ovanlig råtta. Som pratar.
Och jeesus, vad poppis den var! Det var krig i flera timmar. Kul för dom. Verkligen.



Men efter ett dygn av fågelkvittrande(why?) tjut var det inte lika kul längre. 
Vilket jäkla odjur! HUR tänkte jag egentligen?? Trodde jag kanske att råttan snällt skulle sova lugnt, som alla andra, om natten? 

Well, det gjorde han inte. Det blir nerspolning i holken så fort jag får tag på fanskapet.

Inte nog med att den tjuter högt, likt ett alarm. Den kvittrar som en fågel! Varför låter en mus som en fågel? VA???



Mardrömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0