Abstinens i hög grad

Lyssnar fortfarande på musikhjälpen som en besatt. Hemma, på jobbet, i bilen, i mobilen på väg till eller från bilen. Enda gången jag stänger av (mot min vilja), är de ca 8 timmar som jag faktiskt sover. Vaknar med ångest och trycker in hörlurarna fortare än tandborsten.
En liten oro väcktes när jag pratade med god vän i telefon och knappt hörde vad hon sa för att andra örat var fullt av P3. Vågade knappt tala om det. Så illa var det. Men oron rann snabbt av igen och jag kunde fortsätta ägna mig åt mitt nya beroende. Skönt.

Kommentarer
Postat av: sonjaa

Musikhjälpen var ju så sjuukt bra!! Satt och lyssnade på det hela resan upp till Vilhelmina. Helt perfa!



sen väl uppe i vilhelmina satt vi i min brors stuga i skogen och såg musikhjälpen på teve.

2010-01-24 @ 13:11:50
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0