NEJ!

SÅ spänt satt jag och väntade på idolresultatet igår. Lite orolig var man ju eftersom det hela veckan, enda sen Mariette åkte åt, hade verkat så självklart att Calle skulle åka näst. Men så slår han de andra med hästlängder i första omgången! Jaha, liksom.
Måste man tänka om då? Är han verkligen sådär bra? Fast neeej, de andra sitter ju på helt sjuka talanger. Speciellt Tove som är så ung. Och söt.
Och så var det en sista reklam kvar bara tills de avslöjar vem som åker ut och ...DÄR! Där SOMNAR jag!!! Hur i hela friden kan man SOMNA mitt i spänningen?? Bara rakt av. Som en lampa man släcker. Helt jäkla sjukt.
Vaknar upp när Calle och Erik står bredvid varandra och ser lyckliga ut och tar emot hela scandinaviums applåder och jubel.
WHAAAT?? Vad gör dom?? Vart är Tove? VAD HÄNDE????? skriker jag till mannen som ser högst förvirrad ut.
Herre gud, ska man behöva tejpa ögonlocksjävlarna?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0