Tankar i juletid


..vad är det för julkalender i år? Måste koll...FAN! Tv är paj.
.. överanvänder jag kommatecken?
..Gud, vad längesen det var jag tittade på tv4:s nyheter. Det måste jag gör...FAN! Ingen tv.
..har jag stark integritet? *Harkel*, vet jag ens vad det är?
..Desperate housewives börjar snart. Det är skönt att slötitta på ibla..FAN! Skit-tv.
..blir jag utstött av nära och kära om jag köper EMD:s julskiva?
..herre gud, hur ska jag göra på onsdag, när Grey´s kommer, UTAN TV??
..snälla?! Har du inget vettigare att slösa tankarna på? Tänk vilket jobb för hjärnan, till ingen nytta.




Se så, det finns massa annat att hitta på en tisdag kväll:
diska,
dammsuga,
damma(!),
vattna blommorna,
tömma den där grejen under handfatet som alltid är full av hår och luktar döden,
and so on, and so on liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0