Viktigt med chokladkalendern

Vaaaarje jul måste man vara snäll så att man får en chokladkalender. Det får jag jämt(skryt)(det kan också ha berott på tjat från min sida. Oklart.).
I år måste jag ha varit himla snäll för den här låg på köksbordet när jag kom hem. Och som sagt kan jag inte äta choklad(nytt för i år). Bara en speciell choklad utan gluten/soya/mjölk. Den speciella chokladen finns i denna kalendern. Mannen har alltså pillat ut all vanlig chokladkalenders-choklad och stoppat i min. En alldeles egen chokladkalender! Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är nu...
...schlurrrp.

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag tror lät du fått din kalender för att du varit snäll. Vad annars för anledning finns det? ;D

2009-12-03 @ 22:22:55
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0