Viktorias hemlighet

Vad sysslar de med? Sist jag kollade Victoria´s Secret Fashion Show var det underkläder och catwalk. Inget upp-pimpat topmodelavsnitt. Vad händer med världen?

Ja, jag tittar på det frivilligt. Me like beauty. Som i de härliga färgerna och den smittande glädjen.
Det känns friare och trevligare än på vanliga fashion shows. Det kan de unna sig de stackars modellerna.
Fast varför tycker man alltid synd om modeller? De är säkert jättelyckliga. De får ju göra något de alltid drömt om och trivs med? Det är iallafall mer än vad jag kan säga om mitt jobb och min vardag. Jag klagar inte. Jag har det bra. Och allt är ju relativt. Men jag ska nog sluta tycka synd om folk jag inte vet något om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0