The circus starring Britney Spears





Cirkus var det ja. Och allt som hör till utom djuren. Istället för djur - Britney Spears. 
Inget personligt. Inget snack. Ingen skönsång. Ingen feeling. Ingen konsert.


Men hey, cirkus är helt okej för mig. Fast hur blir det med Anna, 13 år, som lever för B och hennes musik? Som har väntat på denna dag i hela sitt liv. Som somnar till hennes röst varje kväll. Som klär sig likadant. Som har bilder på henne överallt. Som skulle hugga av sina egna fötter för hennes skull. 

Ja, för hoppningsvis tar hon förnuftet tilll fånga och lär sig av sitt misstag. Hon skapar egen musik. Hoppar sedan upp och biter Britney "tråk" Spears i röven och visar hur det ska gå till. 

Inte?

Kommentarer
Postat av: missh

go morron!

tack TACK!!! Äntligen nån som förstår mej ang. detta m kolhydr. - vi som alla andra, väljer ju såklart att äta det man mår BRA av ist för att jämt o ständigt gå runt med magkramper o krångliga tarmar såklart!

Folk tror att jag undviker d pga ÄS. hatar verkligen det!

Det e sååå himla ONÖDIGT ju av de pers. som ska "hoppa på" en av vilken anledning liksom?! Vad får DE ut av det? Jag kommer ju inte må bättre när man bara får påhopp o elaka kommentarer. + att den personen, som du också skrev, hade nog inte läst helt noggrant heller - då hade den läst att jag helst av allt vill bli frisk o HAR SÖKT HJÄLP också!

Ibland blir man bara så trött på folk...



jaja, ville bara tacka för att du skrev som du gjorde! det bet. mkt att NÅn överhuvudt. läser va jag skriver - fina kommentarer e bara en bonus*

kolla gärna in igen om du har lust:)

du skriver så roliga inlägg - precis som jag själv brukar tänka, hihi*!

kram

2009-07-17 @ 07:33:52
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: missh

Oh, thankyou:)



va ska du hitta på idag? nåt kul?

kram

2009-07-17 @ 12:42:21
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: missh

...förresten, glömde säga förut, det där inlägget du skrev om cashewnötter förut att du satt o doppade de i salt, hehe, så gjorde jag också förut:D



jaja, kunde "frossa" i nötter, lr bara cashews då förut, men pga min ÄS kände jag att det kunde va påväg mot att hetsäta dom (vilket jag aldrig gjort, asså har inte haft bulimi utan anorexi förut) så va jag o e jag fortf skiträdd för att det ska resultera i så jag bestämde mej för att sluta äta dom ist. för att undvika att råka hetsäta. synd, men bättre va på den "säkra" sidan.(?)

det va bara det! :D

2009-07-17 @ 12:47:51
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0