Återvinning

Rensat garderoben nyss?
Kanske fick du 700 kassar fulla av gammal skit som du nu undrar var du ska göra av?
Lugn vännen, jag har lösningen - ge dom till cisSan! Hon tar hand om din skit. Som en livs levande uff-butik nära dig.
Lite ironi hittar man ju om man tittar noga här, men det är mest för syns skull.  Jag menar allvar. Helt på riktigt. 
Har en fet hög att gå igenom ikväll och jag älskar det! Nytt som blandas med gammalt. Färger som matchas hit och dit. Som kärlek i lilla själen.
Dina gamla trasor(läs nu inte trosor - dom är jag inte intresserad av) får nytt liv hos mig och alla dåliga samveten som alltid smyger sig på när man ska slänga, är som bortblåsta. 
Har vi en deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0