Klockren lösning

Hörde om en man som cyklade utan hjälm och välte. Hans hjärnskador blev så kraftiga att hela hans personlighet förändrades. Hans familj var plötsligt tvungna att leva med ett monster som var både argt och våldsamt. Och så vitt min källa vet, har det fortfarande inte gått över nu såhär flera år senare.
När jag var liten brukade jag önska att alla brottslingar skulle "ramla och slå huvudet i något hårt" så att de blev snälla igen. Vilket jag var övertygad om att alla människor var egentligen. Från början liksom.
Kanske är mannens enda lösning att "skada tillbaka sig"? Det verkar ju onekligen vara värt ett försök..?
Så folks - glöm inte hjälmfanskapet! Eller om du råkar vara just han - gör det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0