aldrig smakat lever

Vill verkligen äta lever. Det är så nyttigt att min kropp tjuter som sirener varje gång jag går förbi det i kyldisken på ica. Jag tvingas stanna. Sneglar på paketen. Tar den i handen. Kollar datum, pris och sånt där som man alltid gör. Men precis innan jag lägger ner paketet i kundvagnen råkar jag alltid titta in i det, förbi plasten, och då tvingas jag lägga tillbaka det snabbt som ögat.
Det går inte! Jag kan inte ens titta på levern utan att få rysningar och kräkas lite i munnen. Hur fasiken ska man då kunna tugga - och ännu värre - svälja det??

Knepigt. Eventuellt skulle jag kunna be någon laga det åt mig. Men såklart helt oväntat så jag inte vet vad det är förrän det är uppätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0