Gjorde min dag

Har aldrig direkt läst något av Alex Schulman. Vet inte riktigt varför..förmodligen för att "alla" gör det. Av någon anledning får det mig att bli lite "off". Barnsligt.

Men för någon vecka sedan gled jag helt oplanerat in på hans blogg och har följt den sen dess. Han är ju helball!
Glada överraskningar tackars och tars emot.
Idag läste jag ett inlägg där han svarar på frågor sådär som alla hippa bloggare gör. Tyckte det verkade lite konstigt och olikt honom på nåt sett (men vad vet jag som endast följt bloggen i en vecka..?), fast det var ändå kul nånstans.
Efter att sen ha läst kommentarerna visade det sig att han snott kenzas (snygga bloggdrottningen nr 1, finns överallt, syns överallt, ÄR överallt) frågor rakt av. HAHA! Plötsligt blev hela inlägget dubbelt så roligt och jag var tvungen att läsa genom hela igen. Och igen. Och igen. Och igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0