billigaste fyllan

Visste du att man kan bli förkyld i örat och att det då kan sätta sig på balansen? Det har hänt mig tre gånger...
Vet inte riktigt hur man lyckas med det men av någon anledning gillar det viruset mig.
Kul. Tar det som en komplimang. Rakt av.
Hur det känns?
Det känns som att en spindel har krupit in i ena örat och gått vilse. Ensam och panikslagen som han är där inne, början han skrika och banka på väggen (balansnerven?) i hopp om att någon ska höra honom och komma till hans räddning. Han är alltså helt oskyldig. Vet inte vad han ställer till med. Vet inte att allt i min värld då börjar snurra, skaka och att ett fruktansvärt illamående sprider sig genom kroppen och tvingar mig att vara väldigt still och inte vrida huvudet åt vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0