Throw ups

Okej. Nu har jag alltså kommit så långt i mitt sökande (vad-fan-var-det-som-jag-blev-matförgiftad-av) och kan konstatera att det var laxens fel. Det vet jag eftersom jag idag åt likadan lax som i fredags, fast ur annan påse och jag nu ligger och svettas, skakar och känner mig allmänt förgiftad. Precis som timmarna innan det hände i fredags.


Men jag bestämmer mig för att se det positivt. Den här gången är jag förberedd och kan därför i lugn och ro:
-göra rent toalettholken(behöver verkligen inte den där herr-urin-doften i detta tillstånd).
- sätta upp håret i en tofs(ingen tycks vilja hålla det för mig..?).
- dricka litervis med vatten(i hopp om att det "onda" ska välja annan transportväg och kanske komma ut så i stället?Snälla?).
Passar även på att trycka i mig diverse olika onyttigheter som jag inte brukar äta, för nu vet jag ju att det med säkerhet strax kommer komma upp igen.

Kommentarer
Postat av: Knivlisa

Tack skaru ha för rösten! :)

2009-09-29 @ 18:31:11
URL: http://knivlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0