Dream on

Har drömt 2 nätter i rad att jag håller på med ett väldigt monotont arbetsmoment på jobbet. Det är något som jag gör på riktigt också. I drömmen händer lite olika saker under tiden jag sysslar med detta. I natt samtalade jag med grannarna, som i verkligheten är förståndshandikappade farbröder som jag aldrig sett på nära håll, men i drömmen såg jag att en av dom var Johnny Depp, när de kom nära.
Jag minns att jag stirrade som jag aldrig stirrat förut och jag blev alldeles varm när han pratade med mig. Och strax där efter hände det som avslutat drömmen båda gångerna. Jag får plötsligt syn på två tigrar utanför fönstret och det första jag tänker är att de är fina. Tills jag märker att fönstret är öppet. Då hoppar tigrarna in och jagar mig!
Sen vaknar jag........
WHAAAT liksom?! Man kunde väl i alla fall ha fått hångla lite med Johnny när han ändå var där??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0