Erkännanden

Jag tillhör perfektionisterna i samhället och går ofta in och ändrar delar eller bara ord i mina egna inlägg på bloggen. Jag försöker låta bli för det är lite sinnessjukt och lite onödigt.
Men ibland står jag inte ut med vad mina fingrar har knapprat ihop. Allt känns oerhört pinsamt. Undviker gärna att över huvud taget läsa mina egna grejer. Men så kommer det dagar då man känner sig lite nyfiken och då kan jag till och med skratta åt mig själv. Sådant jag skrivit i det förflutna. Och där har vi en släng av schizofreni ja, men det förbi-ser vi nu.

Brukar också logga ut ur allt man kan logga in i, efter att jag är klar med vad jag nu har gjort där inne. Bara för att ingen annan ska kunna hacka sig in på min data och se vad jag sysslar med. Inte för att jag gör något ovanligt. Bara för att ingen ska ha tillgång till något som är mitt utan min vetskap. Kontrollbehov kallas det tror jag.
Någon kan också gå förbi min dator och få för sig att gå in på min blogg och skriva värsta inlägget. Typ blotta mig helt och komma med diverse "erkännanden". Och skriva att jag är helt sinnessjuk och schizofren. Och typ döpa rubriken till "erkännanden". Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0