Här bjuds på riktiga goingar...

-Vad är ett annat ord för burfågel?

-Innebörd!

 

Varför får inte jag ropa varg när Ola Sa-lo?


Varför får inte fölet mjölk när Cameron Diaz?


Varför får inte jag färga håret när Eric Cantona?


Varför får inte jag klösas när Keanu Reeves?

 

 

Ikväll bjuds det på koncert i medicinskåpet av rockbandet Eeze!!
Magnus YL på sång, Hans lillebror Bam YL på gitarr och Alve Dån på trummor (som förövrigt har lovat att ge oss sitt berömda Treo-Komp) Alla låtar går i Paraceta-moll. En riktigt fin treo om du frågar mig!

 

 

Nu ska vi se, sa den blinde och köpte yxa och såg..

 

 

Mor åt fullkorn, far åt helvete.

 

 

Fryser du?
-Ja.
Ställ dig i hörnet då, det är 90 grader där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0