Sockeröverdos

Idag hittade jag ett brev på datorn som jag tydligen skrev igår kväll. Det var ett hejdå - IFALL jag skulle få hjärtinfarkt efter mina tre semlor, jag tryckte i mig igår.
Önskade mina nära och kära evig kärlek och förklarade noga att jag avlidit med lyckliga tankar och ett leende på läpparna. Och eventuellt lite grädde i mungipan.
Gud va hemskt! Och tänk vilka missförstånd det hade kunnat bli om någon råkade läsa det utan att jag var död.
De skulle kanske tro att jag tog mitt liv med hjälp av semlorna. Inte helt osannolikt. Skulle jag, vore det ett gött sätt måste jag erkänna.

Hur hade rubriken sett ut? "25-åring fettade till det utav bara *******"? "Ung kvinna hittad semmelmulad till döds"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0