Tankeöverföring på hög nivå

Var gång jag passerade min mobil på fredagen, spände jag ögonen i den och pekade lite tourettes-aktigt på den med både händerna.
Tänkte på den när jag gick utom synhåll för den. Pendlade mellan bilden av mobilen och ett fredagspaket innehållande vin, vänner och vimmel. Tänkte vin. Tänkte mobil. Tänkte vänner. Tänkte vänner och mobil. Pekade lite till. Lämnade mobilen och tankarna ifred. Kom tillbaka och DÄR! YES! Ett meddelande från vän om vin och fredagsvimmel. Bara att ta sig hem och svira om.


Det här med tankeöverföring är helt nytt för mig. Men varmt rekommenderat!



Påminn mig att också testa med: lotto, kakor och..johnny depp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0