Levern

Ja, då var det alltså gjort. Min tunga har smakat lever. Kycklinglever.
Tipset var att slafsa ihop en gräddsås till och lite potatis. Men eftersom jag inte kan äta grädde och inte heller tillaga levern själv, bad jag mannen fixa något liknande.
Kände att jag ändå var tvungen att veta när och vad det var jag stoppade i mig eftersom konsistensen sägs vara aningen speciell. Vill ju inte gärna riskera att spotta ut det igen i ansiktet på honom. När han ändå varit så fin och lagat middag menar jag. Sådana tillfällen måste tas tillvara.

Levern var mkt underlig. Torr och som sagt var konsistensen väldigt unik. Inte äcklig. Inte alls. Men egen. Så egen att man blev mätt efter andra tuggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0