Kriminellt, för guds skull...

Varför är jag uppväxt med rosa+rött= döden?
Ärligt talat, det sitter så djupt inom mig att jag fortfarande blir lite rädd av bara tanken.
Vem bestämde att de två färgerna inte passar ihop? Det är ju fina färger! Var för sig, men även ihop och varför inte lite gult också?
Det var verkligen totalt förbjudet! Såg man någon med en rosa kjol och en röd tröja började ögonen näst intill blöda och den som inte visste om det, stämplades som spritt språngande galen.

Vilken jobbig grej liksom. Gå runt och tänka på att vissa färger faktiskt skär sig och det måste man ta på allvar. Annars går jorden under? Typ.

Kommentarer
Postat av: kikki

samma sak med blått&svart. framförallt mörkblått och svart. VARFÖR, jag vill kunna ha det men det är fan omöjligt!!

2009-09-09 @ 06:49:16
Postat av: Cissan

JA eller hur! Fast de färgerna har jag övat så mkt på nu att det NÄSTAN går. Inte utan att jag tänker på det, men det går! Och då känner jag mig så himla stolt över mig själv. Att jag lyckas ha det på mig utan ångest liksom. Blir hög på bara tanken!

2009-09-09 @ 19:21:50
URL: http://cissan84.blogg.se/gammal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0